Saturday, November 7

讨厌巴士

讨厌巴士
讨厌长途巴士

不知为什么
自从那次起
我很讨厌长途巴士

每次放假
都要坐着6,7个小时的车程来到槟岛

讨厌那6,7个小时 
坐在巴士里的时间

讨厌
四周围都是陌生人
 
讨厌
寂寞侵袭

讨厌
自己

讨厌 讨厌 讨厌

我需要一个人给我依靠

4 甜甜圈:

Well said...

lol...hating will make u more tired in your journey.

U will experience this situation for 4 n half years left. So, try to get use to it.

But don't worry^^, everyday is a new day. People will change, and u will change. Maybe someday, you will not alone anymore.

But in mean time...bare with it, learn to like it.

"Keep a song in ur heart"

plaster goh said...
This comment has been removed by the author.
plaster goh said...
This comment has been removed by the author.
plaster goh said...

我想班里要坐最久巴士的是我吧
我也是很害怕那感觉
所以就有不想每逢假期就回家的念头

可是我坐车就是能一直睡觉
所以时间很快过
反而怕跟朋友一起坐
因为一定闷死她的!哈哈!
不过好的是有个照应
如果你是在pudu下车的话就可以找我陪你啦!^^

Post a Comment